Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Idaa Blomkvist - 19 mars 2014 07:23

Andreas fick vara hemma och sova idag, märkte efter ca 1 timmes väckning att han va otroligt trött och inte mådde sådär jättebra. Så han får sova ett tag till så kanske han mår bättre när han vaknar! 


Alla har dom där dagarna då man bara inte orkar eller klarar av det, han har en sån dag idag :( 

Och då får han sova, bara för att jag älskar honom så mycket!

Av Idaa Blomkvist - 19 mars 2014 05:34

Ujujuj, man börjar bli lite småstressad såhär inför förlossningen känner jag. Ska göra hinnsvepning om exakt en vecka och har BF om 10 dagar.

Och det räcker inte med att vara stressad, står utan telefon mitt i allt! Tänk om förlossningen sätter igång när Andreas är i skolan? Då kan jag inte ringa någon så jag kan ta mig in, då blir det hemförlossning ;) 


Som tur är kommer nya telefonen jag beställt idag! Så får hoppas förlossningen inte sätter igång under dagen ;)


Blev en Samsung galaxy s4 plus, bort med det där förbannade iPhone och in med mitt saknade android :D 


För övrigt har knäna gett upp, ryggen med och sen förvärkar från helvetet. Underbart... börjar ledsna nu :( men inte långt kvar tills vi får träffa vårat lilla hjärta <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards