Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Tur i oturen!

Av Idaa Blomkvist - 19 mars 2014 05:34

Ujujuj, man börjar bli lite småstressad såhär inför förlossningen känner jag. Ska göra hinnsvepning om exakt en vecka och har BF om 10 dagar.

Och det räcker inte med att vara stressad, står utan telefon mitt i allt! Tänk om förlossningen sätter igång när Andreas är i skolan? Då kan jag inte ringa någon så jag kan ta mig in, då blir det hemförlossning ;) 


Som tur är kommer nya telefonen jag beställt idag! Så får hoppas förlossningen inte sätter igång under dagen ;)


Blev en Samsung galaxy s4 plus, bort med det där förbannade iPhone och in med mitt saknade android :D 


För övrigt har knäna gett upp, ryggen med och sen förvärkar från helvetet. Underbart... börjar ledsna nu :( men inte långt kvar tills vi får träffa vårat lilla hjärta <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Idaa Blomkvist - 6 juni 2014 04:23

Att säga - jag bryr mig om dig och melwin. Sen ALDRIG ställa upp när jag behöver det som mest. Det gör mig så ledsen. Du är EGOISTISK! Blir så jävla trött. Väcker dig på natten för att kanske för en gångs skull mata Melwin vid 4 matningen. Då g...

Av Idaa Blomkvist - 26 maj 2014 06:10

Det roliga är att jag jobbade som en idiot för att jag inte vågade låta dig gå i någon form av skola för jag trodde du skulle hålla på med någon annan. said and done! Hade PRECIS börjat lita på dig. Jag som ALDRIG litar på människor. Och då kukar...

Av Idaa Blomkvist - 25 maj 2014 02:38

Vissa saker gör för ont. Vet inte hur du ska kunna gottgöra mig. Hur ska jag komma över det här då? Another damn problem.. Känns som om jag är värd en krogrunda. Bli full och glömma vad som hänt ett tag! Det är jag fan i mig värd! färdigdiskuter...

Av Idaa Blomkvist - 24 maj 2014 22:21

Sjukt skönt med lite åska. På så vis fick jag min pojkvän att faktiskt umgås med mig och spela kort istället för att nörda tv/film/tvspel :D ...

Av Idaa Blomkvist - 23 maj 2014 22:05

Duschen sen mysa med min sambo. Nästa helg är det dags för mig att gå ut och roa mig :D ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards