Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Idaa Blomkvist - 11 mars 2014 06:01

Jisses, trodde inte man kunde bli såhär lycklig.

Hunden har varit hos en vän över helgen för att jag skulle kunna vila upp mig. Men nu är han hemma igen! 

Det va skönt att inte ha han ett par timmar, men sen blev det bara tråkigt. Han är ju så go!

Inget kan få mig på dåligt humör just nu, sambon vill inte ens gå upp och jag är lika lycklig iallafall.

Sitter här och längtar tills sambons syster ska gå till bussen så jag kan följa med och ta en promenad med min älskade hund.

 

Har kommit till v 37+2 av min graviditet och precis fått hem min gravidkudde. Vilken otrolig uppfinning!

Inte haft kramp på hela natten.. I vanliga fall brukar jag vakna av kramp i höfter och axlar var 15 minut vilket börjar bli jobbigt.

 

Så fort Andreas kommer hem efter skolan så blir det massa bakning! 

Kolakakor, björnbärsmuffins,kokostoppar och kladdkadsmuffins :D 

 

Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig ut med lilla Kevin, sen lär självklart den andra damen ha en promenad med :)

 


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards