Alla inlägg under januari 2014

Av Idaa Blomkvist - 30 januari 2014 12:15

Idag kommer en vän på långväga besök hela vägen från västervik!
Ska bli så kul att träffas igen, va längesen sist.
Snacka lite skit, minnen och pilla lite naglar och greja :)
Ska ta bussen som går 18.00 in och möta henne i stan.
Hon är så efterlängtad!

Av Idaa Blomkvist - 24 januari 2014 00:04

Saknar att ha någon att prata med ibland.
Hatar att behöva hålla allt för mig själv.

Vill kunna berätta för någon hur jag känner och hur jag mår.
But I am forever alone.
Godnatt

Av Idaa Blomkvist - 23 januari 2014 23:49

Jag hatar att det alltid är jag som ska ta allt ansvar, alltid jag som får ångest, alltid jag som måste bry mig...

Ekonomin,lägenheten,djuren,framtiden, möten mm.
Är helt jävla ensam, ångest dagarna i enda för att jag alltid måste oroa mig medans gubben bara glider runt och inte behöver bry sig i någonting alls..

Tycker man ska vara två om sånt här men jag är helt ensam...

Av Idaa Blomkvist - 23 januari 2014 22:13

Jag tycker inte om människor.
Jag rättare sagt HATAR människor.
Kan tex aldrig gå in i affärer utan att bli knäpp pga hur folk beter sig.
Finns ingen respekt alls någonstans och sen uppmärksamhetskåta tjejer och astuffa killar.
Jag vet att jag inte borde bry mig men vafan..

Tex när man går in på willys så står det två 12 åriga flickor och tittar på rakhyvlar och säger "undra om den här funkar att raka sig mellan benen med, jag bara älskar att vara renrakad" för att sedan snegla åt en killes håll för att titta om han hört deras överdrivna tonläge.

Jag hatar människor..
Jag är en sån som alltid säger vad jag tycker eller tänker. Tyvärr!
Folk gnäller om att folk alltid går bakom ryggen på dom. Sen kommer jag och säger precis som det är ( har ofta en trevlig ton och försöker även hjälpa till och förklara hur man kan göra det på ett bättre sätt )
Men nej då jävlar är det fel också!
Bestäm er för i helvete!
Vill ni vara runt ärliga människor som vill erat bästa eller runt folk som går bakom ryggen på er. Det blir ju gnäll vilket som!

Suck... Godnatt!

Av Idaa Blomkvist - 23 januari 2014 12:57

Imorgon ska min älskade vovvis kastreras, är så sjukt nervös!
Men skönt att det blir gjort.

Har så otroligt ont idag så det känns som om hela jävla underlivet spricker i småbitar så det gör nå så förbannat ont att ens röra sig just nu...
Är trött på detta nu... 9 veckor kvar sen kanske man blir lite rörligare!

Nu är det dags att vila efter maten eftersom jag har så ont och maten kom upp igen innan jag ens hade ätit klart.

Kill.me.now

Av Idaa Blomkvist - 22 januari 2014 07:20

Det enda jag bad om idag va att slippa gå upp kl 05.00 pga smärtor mm. ( går alltid upp och väcker sambon ).
Tänkte att jag för en gångs skull kanske kunde få sova lite. Och det fick jag! Och det gjorde han med..
Att man ALLTID ska behöva göra allting själv för att det ska bli gjort. Så otroligt besviken att en 22 år gammal människa inte ens kan gå upp själv, sen när jag påpekar att han försovit sig snäser han bara åt mig..

Så otroligt jävla besviken!
Hur kunde jag ens ge dig ansvaret att gå upp själv!

Sen undrar han varför jag inte litar på honom och ger han mer ansvar ( jag är kontrollfreak )...

Av Idaa Blomkvist - 21 januari 2014 21:44

Idag har jag sådär ont så om en mördare skulle stampa in hemma och säga
-stå still annars skjuter jag!
Så skulle jag röra mig så mycket som möjligt och hoppas på att fanskapet träffar!

Av Idaa Blomkvist - 19 januari 2014 01:31

Tv'n gick inte sönder. Den dog bara så dom får lov att göra om allt från början ? dra åt helvete

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards